Tema: Re: Kaip darot gira ?
Autorius: gopas
Data: 2009-05-26 00:54:57
tai paragauji ir matai kada i saldytuva kisti. jei tinka skonis - tai ir
kisi:)
joo...pas mane gaudavosi truputi su laipsniais matyt, tik nezinau kiek.
bambaliuka suvartojus jauciasi laipsniai...aisku minimaliai...

"dichlofosas" <nuimkt_groteles_ir_nespamink###zalgirietis@gmail.com> wrote
in message news:15rh7y4pn5i5d.1gerxb703lhb$.dlg@40tude.net...