Tema: Re: Kaip darot gira ?
Autorius: gopas
Data: 2009-03-05 01:54:29
kaip tik baigineja rugti:)

10lt talpa (kibiras)

2 kepalai juodos duonos (dabar sudejau 3, truputi per daug)
25g mieliu
1kg cukraus
siek tiek razinu

duona isdziovinam orkaitej, arba kaip sugebam.
metam duona i kibira, uzpilam virintu karstu vandeniu...palaikom per nakti
arba keleta valandu.
viska nukosiam per merle, skyscio lieka apie 5l...kartais maziau. dapilam
vandens iki pilno kibiro.
jeigu reikia atvesinam, kad nebutu per karstas mielems. kazkur skaiciau kad
reikia ne daugiau 35
laipsniu. puodelyje uzmaisom 25g mieliu su siek tiek sukraus ir siek tiek
vandens...ismaisom,
palaukiam kol prades burbuliuot truputi...nors cia nebutina. cia norint
apsidraust kad mieles gyvos:)
mieles pilam i kibira, pilam 1kg sukraus, keleta razinu, pamaisom. po 2-3
dienu pilam i bambalius,
kisam i saldytuva.

supylus mieles apie 22val vakaro, apie kitos dienos pietus jau truputi
burbuliavo:)

cia pats elementariausias receptas, bet man asmeniskai labai skanu. planuoju
paeksperimentuot
su medum ar dar kazkuom.