Tema: Re: gal kas matete idomios koncepcijos restoranu/kaviniu/fast food kazkur uzsienyje?
Autorius: tds
Data: 2009-03-20 10:35:48
koncepcija panasi, maistas - jau atsivalgiau tam Delanobeveik metus laiko,
kai darboviete buvo Akropolio verslo centre (pigiausiai pietus gaudavosi
beveik).. tai dabar ne is tolo negaliu paziuret - visas maistas vienodo
skonio, ar blynai, ar kepsniai, ar dar kas nors.. viskas is vien.
o McDonalde kas skanu, tai McFlurry ledai ir ledu kokteilis.. tiesa,
paskutini karta pasirode, kad ten ne ledu, o "ledu ir daug pieno"
kokteilis..nu dar gal vistienos kasnelius (nzn kaip tiksliai vadinasi)
galima valgyt..