Tema: Re: gal kas matete idomios koncepcijos restoranu/kaviniu/fast food kazkur uzsienyje?
Autorius: CinCas
Data: 2009-03-20 00:12:50
panashi koncepcija yra kaikuriuose japonu mazhiukuose restoraneliuose, kur
yra ilgas baras su kedemis ir keli staliukai bei virejai. atskirai padaveju
nera, viskas patarnaujama nuo baro. prie duru yra automatas su patiekalu
knopkemis, imeti monetas, pasiemi taloneli ir paduodi virejui, kuris tuo
metu laisvas yra.
jis tave ir aptarnauja