Tema: Re: gal kas matete idomios koncepcijos restoranu/kaviniu/fast food kazkur uzsienyje?
Autorius: buran
Data: 2009-03-19 10:43:45
Arba Prancūzijoj labai sekmingai gatvėse kepa "crepes" blynelius  su
pageidaujamu įdaru - nuo mėsos iki šokolado.
Irgi fastfoodas.

Aš manau, kad pats fastfoodas niekuo nekenksmingesnis už kitą maistą.
Esmė kiek jo suvartoji :)

A&G pretended :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net