Tema: Re: gal kas matete idomios koncepcijos restoranu/kaviniu/fast food kazkur uzsienyje?
Autorius: CinCas
Data: 2009-03-18 16:12:25
justai, dryschiau prieshtarauti.
ish principo kaip reishkinys jis kaip tik nera sveikas ir sveikintinas.
zhmogui valgant patartina nieko daugiau nedaryti, o sutelkti visa demesi
butent i ta procesa, nes virshkinimas yra vienas pagrindiniu ir svabesniu
"reishkiniu", kuris labai daug ka lemia.
Poreikis, per pusvalandzhio ofiso darbo pertraukele ar shiaip nezhinia ish
kur kylanchio noro greitai uzhkasti chia ir dabar (niekas juk nenumire
nepavalges keleto valandu)  nemanau, kad yra labai pagirtinas siektinas
dalykas.
aishku vakaru kulturoje tai sunkiai suprantama ir kiekvienas gali pasakyti,
kad dabar yra  "tokie laikai", laiko nera, valgyt noriu, nespeju, daug darbo
ir kt. o fastfoodas kaip tik yra ishsigelbejimas, o jei dar "geras ir
sveikas" tai visai smagu.
tokie poto ir eina eilemis darytis gastroskopijas ar vaistu i vaistines....

beabejo ish keliu blogybiu reikia rinkti mazhesne, bet manau visai imanoma
ir be tu fastfoodu apsieiti:)
ps. maitinime greitai, pigiai ir gerai labai retai kada buna jei buna.