Tema: Re: A tai valgyt pangasija ar ne ????
Autorius: Justas
Data: 2010-11-18 21:52:09
Nei man patinka, nei as valgau.
Man tik juoka kelia tokios "rimtos" diskusijos, turgaus pletku lygyje.
Del to ir parasiau. Nieks gi nezino tikrai kaip yra ten su tom zuvim.

Ir galu gale, tu man parodyk kur as rasiau, kad kazkas meluoja ir sneka
sudus? Megstate iskraipyti, isimti is konkteksto, kazkokius faktus ir
axujenai padiskutuoti. Ta jau mateme senesniuose postuose :)