Tema: Re: A tai valgyt pangasija ar ne ????
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-09 23:05:12
ei... vysk narmaliai... pangasyje padejau i trashas, gyvas sveikas.....

O vat dabar pagalvojau kad laabai seniai tautiny karpy edziau, tai jauciu
teks koki is maximos partemt....

Nors kita vertus jai kokiam sushiktam tvenkiny auges tai vel xana gresia ...
:) ale vis smagiau nuo tautinio pakratyt kojas....