Tema: Re: A tai valgyt pangasija ar ne ????
Autorius: bzik
Data: 2010-11-09 11:41:51
pigiau juros lydeka (hekas). Menkes file panasiai kaip pangasija (gal tik paskutiniu metu ji kiek atpigo, nes pradzioj kg kainavo ~14Lt). Su oda juros lydeka dar pigesne ir man beveik skaniau, nei file - file daznai vandeningesne, kepant pabyra i gabalus. Pangasija atsildzius is jos nelieka puse nupirkto svorio. Perkam pagrinde saldyta zuvi, nes is atsaldytos nera ka, plius ne karta teko galvot ar valgyt  - svinktelejusi. O su karpiu tenka zaist dorojant, kas daznai tingisi.