Tema: Re: A tai valgyt pangasija ar ne ????
Autorius: neklausiu
Data: 2010-11-12 20:40:50
"Dautarte" <dautarteISMESTI@gmail.com> wrote in message
news:ibbmtg$bsm$1@trimpas.omnitel.net...
> Manau yra daug tiesos, kad taip bandoma "isgasdinti" pirkejus ir sumazinti
> pangasiju rinka. Bet is kitos puses nemanau, kad pangasijos yra visiskai
> "svarios". Niekada neieskojau detalios info apie pangasijas (neperku, nes
> man jos neskanios), tik Lenkijoje kas kuri laika is prekybos isima tai
> viena, tai kita siu zuvu partija. Aptinka antibiotiku pvz. neomicino.

Kazkada per, man rodos, RTL rode kaip viena vokieti niekaip neisgyde nuo
kazko su antibiotikais. Pasirodo, tas ligonis maitinosi krevetemis, kurias
augina kazkur Azijoje (lyg tai Tailande). Rode kaip augintojai plaukioja su
valtim ir pila is kanistru penicilina i vandeni, kad krevetes nesirgtu :-)
:-(