Tema: Re: Padiskutuokime: kokius perkate produktus?
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2010-11-11 00:57:19
Dautarte viska ispyskino kaip... nu kaip jbtvjmt.
Gyvenime tokiu minciu apie semenu alieju nebuciau sukurpes.
Daug turginio neperkam, bet islaikyt neapkartusi gaunasi riba ~3-6 savaites.
daug kartu skanesnis uz pirktini kur maximose mazais buteliukais.

ech ble laukiu kol kopusteliai irugs...
aliejukas ant kopusteliu su cibuliuku... keptos desreles zarnose... bulves
karstos...