Tema: Re: Padiskutuokime: kokius perkate produktus?
Autorius: Dautarte
Data: 2010-11-09 23:43:12
Tuomet turbut kazkas netaip yra arba aliejus spaustas is linu, kuriuose
mazai yra ALA rugsties
(http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha-Linolenic_acid)... Nes temperatura yra
labai svarbi.
As irgi perku tiesiai is gamintojo, tik Lenkijoje (rimta, gerai zinoma
firma), nes cia gyvenu. Tai jie elgiasi su tuo aliejumi, vos ne kaip su
Faberge kiausiniu - atvaziuoja karta per menesi su sunkvezimiu-saldytuvu,
kiekvienas butelis supakuotas i polistireno dezute, buteliai stikliniai,
juodi. Aliejaus laikymo temp. 4-10C, galiojimo terminas 2 men., kiekviena
partija turi sertifikata su pilna analize, kopija galima pasiimti. Si firma
ilgai neturejo jokio kito platinimo tinklo (jie jau kokius 6 metus taip
vazineja beveik po visa Lenkija) butent del laikymo salygu, dabar pamazu
alejus atsiranda vaistinese, tik zinoma pirkti tiesiai is ju yra pigiau ir
daug svieziesnis (dazniausiai spaustas pries 1-2 dienas), na ir zinoma yra
garantija, kad su juo buvo tinkamai elgtasi.
Jie spaudzia is auksiniu linu, sako juose kazkaip x (nepamenu skaiciaus, bet
buvo didelis) kartu daugiau yra ALA rugsties negu iprastuose tamsiuose
linuose. Firma garantuoja, kad siame aliejuje yra maziausiai 55% tos ALA
rugsties. Iprastame maistiniame semenu aliejuje, kuris turi ilga galiojimo
laika, yra vos 2% ir jis yra spaudziamas is visai kitokiu linu rusiu.
Detaliu jau nepamenu, bet kazkur turiu ju keliasdesimties psl. "instrukcija"
(duoda kartu su aliejumi) su visais paaiskinimais apie tas 3-,6-,9-omega
rugstis, analizemis, dietologu rekomendacijomis pagal konkrecias ligas,
proporcijomis (kiek pamenu pvz. mazesni vaikai turi valgyti daugiau aliejaus
negu viresni) ir t.t., todel galeciau patikrinti, jei kas nors butu idomu.

"Junda" <junda@dtiltas.lt> wrote in message
| Na, tas semenu aliejus, kuri perku turguose (visur vienodas, to paties
| gamintojo) tai galioja ne 3, o 1 men. ir buna tamsios plastmases
| buteliuke. A¹ ne¾inau, ar ji laiko ¹aldytuvuose, turguj tai nelaiko.

| > |
> [...]
Kaitinimui
alieju po
| > |