Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: Edvinas
Data: 2010-09-13 20:41:09
2010-09-13 19:09, v.pavardenis rašė:
> jau kažkas minėjo apie išlaidas. į parduotuvę nuėjęs be 30 litų už pirkinius neišeinu.
> o pietaujant ir vakarieniaujant maitinimo įstaigose išleidžiu kažkur 35 litus. pagalvojus jog
> dar reikėtų važiuoti parduotuvėn, gamintis... dažniausiai užsuku į maitinimo įstaigas.

Aš tavęs nesuprantu. Juk pirmame poste sakei, kad nori šaltibarščių
namei... Dabar jau gaidini pačią idėją gamintis namie.

O jei pakomentuoti - perki pačius pigiausius marinuotus burokus,
pigiausią kefyrą šaltibarščiams, įpjaustai virtą kiaušinį, agurką ir
baigta. Turi viešosios maitinimo įstaigos šaltibarščius.

--
Edvinas