Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-16 10:40:02
tamsta nesupratote ironijos prasmės - man dzyn, ką diedukas valgo, valgydavo
ar valgys. Nedzyn, kad jis nuolat apie tai burbendavo, visus kritikavo ir
ėsdavo 8 kartus per dieną ir visus kartus darbe, kai šalia prakaituodavo
būrys žmonių, neturinčių laiko kavos išgerti :)

Aš niekur nesakiau, kad dieta susijusi su lieknėjimu. Čia tamsta pasakojate
savo mintis. Dieta susijusi su tuo, kad tai yra NUSTATYTAS mitybos REŽIMAS,
kurio nuostatom siekiama pasiekti tam tikro rezultato - paildyti tam tikrų
medžiagų rezervus, sulieknėti, sustorėti ar pasiekti kitą MEDICININĮ tikslą.
Todėl paniruota žuvis nėra dieta, o tik netinkama mityba, bo diedukas buvo
storas, širdininkas ir dar senbernis.

Tad, prieš šokant į akis dėl ASMENINIO žodžių semantikos ribų suvokimo
tamstai dar reiktų ilgai pasikonsultuoti su Aldonu :)