Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: BigM
Data: 2010-09-15 13:17:37
aplamai tos dietos yra totalus briedas. Elementari taisyklė - valgyk mažiau
kalorijų nei sudegina organizmas, svoris kris. Ir atvirkščiai. Tik nereikia
norėti efekto per mėnesį - jei per 5-10 metų priaugai +50kg viršsvorio, tai
atitinkamai kokius 5 metus palaipsniui ir reikia mesti.

suprasčiau, kad dietologai konsultuotų dėl sveikos mitybos, raciono balanso
ir pan. Bet dabar jie asocijuojasi tik su vienu - kaip užpudrinti smegenis
kuo įmantresne dieta ir už tai nulupti dar $.