Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-15 23:04:31
Nu o as ka sakiau? Jei diedukas nusistate kad panyruota zuvis,
kiausiniai ir vynuoges yra jo dieta reiskiasi tai yra dieta nes tai yra
maitinimosi rezimas kuri jis naudoja vienu ar kitu tikslu ( ir nebutinai
tai turi buti lieknejimo sumetimais), as tikrai gerbiu visus be isimties
diskusiju dalyvius, bet jusu postu patvirtinote mano zodzius, kad dieta
tai yra maitinimosi rezimas ir nebutinai reiskia lieknejimo formule.
Belenkokio kosmopolmplinatano ar seip belenkokiam sudlaikrastyje suradus
  zodi dieta  99proc tikimybe kad yra siulomas eilinis lieknejimo budas.
As nesu Aldonas bet vistiek prisikabinsiu :)