Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-20 16:22:45
apie chiralishkuma shneki?
Na, bent jau kiek man zhinoma, jei tai turi _identishka_ chemine formule (ne kompozicija, kompozicija nera formule) jis tiesiog yra identishkas. Ar tik nemaishe skirtingu savoku?

t.y. ar tu paimsi mistishkai gryna natrio clorida ish kalno, ar laizhydamas, shokdamas ritualinius shokius ir grasindamas fiziniu susidorojimu sujungsi 1 natri su vienu chloru, taip, kad gautusi NaCl - jis bus identishkas tam, kuri gavai ish kalno (velgi, teorinis lygmuo, ish kalno matyt tures kazhkokiu priemaishu.. turbut, kalnakasyba nera mano pagrindinis uzhsiemimas:)