Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Toxis
Data: 2010-09-18 14:10:03
> Zveries, kaip vertime is anglu kalbos ? Kur tas pats Zveris vadinamas
> Antikristu, anyway as nesivelsiu i sita diskusija nes jin su mane
> dominancia problema turi neperdaugiausiai

tikrai nori lipt I shia diskusija?:) Pauliaus veikaluose apskrytai nera
minima jokio velnio, velnias, kaipo pasaku personazhas atsiranda
viduramzhiuose. chia tiesiog bendram ishsilavinimui

> as nesigilinsiu i alaus pramones subtilybes
> te linkuti eik ir nusipirk kaip kad grasinai
>
> http://www.amazon.co.uk/Lager-Brewzer-Micro-Brewing-System/dp/B000U517J8

ir tavo slapti darugai pasakojo, kad butent ish shiu milteliu ir daro
lietuviai alu? Turiu tave nuliudint, taip, jis daromas nebetradicishkai, o
high gravity technologija, kur del papildomo cukraus ir specifines
technologijos alus gaunasi stipresnis (koncentyratas), tada ji tiesiog
skiedzhia sirtingais kiekiais vandens.. taip, tai yra shlykshtu, taip, toks
alus visas tampa vienodas ir man asmenishkai nebeskanus, bet bukim biedni
bet teisingi, tai ne milteliai ir ne alus ish milteliu...

> Beje UK parduotuvese tais miteliais uzkrautos lentynos ir gali gamintis
> nuo lagerio iki bitterio.
>
> P.S. Sita stebuklinga geroji naujiena, kai saka, available nuo 2000
> pradzios.

my mistake, pasirodo egzistuoja ir alus ish milteliu, t.y. "just add water"
variantas, bet deja jo neneudoja daryklos

> O kur buvo ginciotasi kad E300 nera naturalus, tiesiog i kiekviena
> produkta jo taskoma yra tiek, kad zmonems nori nenori gaunasi ilgalaikis
> perdozavimas gresiantis rimtomis pasekmemis

gal netychia galima kokiu nors shaltiniu apie vitamino c perdozavima?:) ar
tu planuoji shlapima gert? Ir norechiau info apie rimtas pasekmes, rimtai,
nes mano kukliomis, ne mediko zhiniomis vitamino c perdozuot yra labai
sunku, nes jo perteklius (tiesa pasakius kaip ir beveik visi vitaminai
vartojami per skrandi) pasishalina su shlapimu. Velgi, vitamino c naturaliai
yra labai labai daug naturalaus maisto, t.y. tada visi vegetarai matyt
apskrytai turetu miort, nes jie gi daug vaisiu/darzhoviu valgo.. reikes
pasishlaistyt aplink baltuys dramblius ir pazhiuret I pavandenijusiom akim,
matyt nuo vitamino c pertekliaus besishlaistanchius hipius...

> Raidziu niekas nebijo, o bijo to kas slepiasi uz tu raidziu ir kiekvienas
> konservantu, dazikliu, bei skonio stiprikliu gynejas ishsirenka atsargiai
> tokius dalykus, kaip alkoholis, citrinos rugstis ar biciu vaskas ir ima
> taskytis kaip argumentais, seip jau lentele E atsiversti galim visi ir
> pamatyti, kad sarasuose tikrai ne vien jusu mineti geruliai E.

alkoholis ir vitaminas c chia vieni ish labaiusiai "masems suprantamu"
pavizdzhiu, tarp shetonishkuju e yra naturaliu dazhikliu, t.y. aukshchiau
aptarti chileko shaltibarshchiai tikrai yra pribarstyti visokiu e.. nu jie
raudoni, raudonumui naudajami buroku sultys, chia jau kaipir piktasis e!

> Ok gliutamatas yra visur naturaliai, sutinku... o tai nafik dar ta
> gliutamata, sitetinti ir barsyti ji visur jei jis jau ir taip yra visur nu
> nelogiska juk

cukraus irgi yra naturaliai uogose, tai nafyk ta nuoa papildomai pilt I
uogienes ar pyragus?! Samokslas cukraus magnatu, ne kitaip!

> Patsai didysis pasaipokas buvo pilnas asmeniskumu, kietakakciams
> sveikuoliams, todel cia jau mano reikalas kokius argumentus pries ji
> naudoti.

na ash nemachiau jo rashliavoj tavo stiliaus argumentu, kad sveikuoliai yra
neteisus, todel kad jie nesiskuta pazhaschiu ir smirda! todel krekenavos
deshra yra geris. O tavo diskusijoje naudojamas tychiojimasis ish zhmogaus
ishvaizdos (kai pats pasislepes po internetinio anonimishkumo kauke) yra
zhemiausia diskusijos forma.

> Viskas tai taip, bet cia ne tas atvejis, cia bandant prisidengti
> nevykusios satyros sydu ( autorius turetu vengti satyros zanro, nes jam
> tiesiog nesigauna) bandoma ipirsti mintis, kad zmogus neturetu rupintis ko
> prideta i jo maista, antraip jis atrodo juokingas neveksla negalintis
> nieko yrodyti.

kaip supratau, dar ir literaturologas esam? Nes mano supratimu jam pavyko,
tai kaip chia gaunasi, gali jis rashyt satyrishkai ar ne?  Ar negali rashyt
nes nepatiko _tau_ kad uzhgavo tavo beveik religinius isitikinimus?

> Butent, taip kaip daro autorius to straipsnelio, lygiai taip kaip kad daro
> kiti, tik autorius uz tai pinigus gauna ir kas nors bent pasitikrina info
> ar jis raso normaliai ar raso nesamones, deja yra pilna zmoniu kuriems
> vienas is informaciju saltiniu yra laikrastis, po to dar du like radija ir
> televizorius kur snekami totalus vejai ir zinok dauguma zmoniu priema
> informacija kaip totaliai teisinga.

o kiek moksliniu tyrimu shia linkme pats esi skaites, ar bent perskaitei ta,
kuri ash buvau imetes diskusijoje apie organishka maista, ar tokie tyrimai,
kur dalyvauja tikri mokslininkai yra neidomus, idomus yra tie, kurie plinta
super mamose?