Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Toxis
Data: 2010-09-19 11:40:23
yra du dalykai, kai zhmones domisi ir kai zhmones tiesiog madingi (nes dabar
madinga valgyt "be e").  Jei ash teisingai supratau, tai shie Lino draugai
butent priklauso madingajai grupei.. Ir velgi, jei ash teisingai supratau,
tai "domisi" shiuo atveju ne vaikai, o tevai...
Ale chia shviesos gali inesht tik Linas:)