Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-17 15:25:01
Mieli kolegos ir pasnekovai daug maz visi ishsisakete ir buvo idomu
skaityti konstruktyvia kritika ir pasiulymus, taciau ka as norejau siuo
atveju pasakyti, jog jei tasai ponulis vykdo tiesioginius korporacijos
uzsakymus, taip prisideda prie laikrascio populiarinimo ir jei
kiekvienas straipnis sulaukes audringu atsiliepimu butu isanalizuojamas
pamatytumeme, kad rasomas visiskas meslas ir man visiskai nesvarbi pono
Uzkalnio nuomone alei belenkokiu klausimu, svarbu yra tai, kad paskaite
tokius straipsnius kai kurie zmones pasijuokia is saves ( kartais tai
labai sveika) nusiramina ir pamirsta belenkokius bukstavimus del
chemikalu savo maiste, o hidra to tik ir laukia... laukite sekancio
straipsnio apie klonuotu galviju mesa, DELFIS apie tai rase neseniai,
dabar atejo laikas pasireiksti plataus masto informavimo priemonems ir
ju pakalikams.