Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: sonca
Data: 2010-04-30 11:35:12
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hre3mc$r27$1@trimpas.omnitel.net...
> "sonca" <anzelmas@matutis.lt> wrote in message
>
> O ka keicia jei ash negaliu paaiskint? Man mitinge paaiskins, kas teisus,
> o kas ne? Ir tikrai manai, kad buciau suprastas atejes i mitinga su
> plakatu "Geda Furmanaviciaus - principingo kovotoju su narkodyleriais
> zudikui"?

Mitingas ir protesto akcija yra demokratiškas nepasitenkinimo reiškimas,
reiškia atsakingas pareigūnas turėtų ateiti ir paaiškint nepatenkintiems
žmonėms kas ir kaip.

> Manai, kad kiekviena skunda ant teisejo turi tirti generalinis prokuroras?
> Jeigu ash dabar parasysiu, kad Venckiene - debile, tai shita mano zinute
> jau pagrindas pradeti tyrima?

Tokių kaltinimų iš lempos niekas nemėto, o jeigu metė ir tie kaltinimai
nepsitvirtino tai kaltintoją traukt baudžiamojon už žmeištą ar pan. Beje jei
vyko ikiteisminis tyrimas, o dabar byla teisme reiškia tie kaltinimai nebuvo
tušti.
Beje pasakymas Venckienė debilė yra viena, o Furmanavičius pedofilas kuris
tvirkino ir prievartavo mano mažametę dukrą yra kas kita.

Beje kodėl tu taip neperneši Venckienės? Tavo tėvukas su furmanavičium
ladino ar ką?