Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-30 08:56:56

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų
news:hrdr2u$d9s$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalba apie tai, kad niekas neirode, kad jie pedofilai ir jiems tyuri
> galioti ta pati prezumpcija. Taip pat ir kitiems bylos dalyviams - kokiam
> Usui ar Stankunaitei.

Linai, nei apie tave , nei apie mane,nei apie dar kelis milijonus Lietuvos
gyventoju  niekas dar nesneka, kad esame pydarai ar pedofilai, lygiai kaip
niekas ir mafukais nevadina, todel ir mentams nesame idomus. O apie situos
asmenis sklinda snekos. Nebuna dumu be ugnies- reikia taip gyventi, kad
nepapultum I visokias peripetijas!
 Pasakysiu nekrikscioniskai ir sventvagiskai, bet be jokios minties I tai,
kad taip reikia daryti : tas kas saude, butu pirmiausia nxj nusoves   tuos
abu ir butu padetas taskas visoje sitoje prasmirdusioje istorijoje , o
kitiems pedofilams tai butu skausminga pamoka:(