Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-30 09:04:16
O tai nori pasakyti, kad juos kas nors uzdare laiko?
o ka zmones galvoja tai jau neisakysi....
Lygiai taip pat kaip dalis galvoja kad Kedys banditas, o kiti, kad
didvyris....
tik kazkodel itariu galvojanciu kad usas kaltas yra smarkiai daugiau nei
tokiu, kurie mano, kad kedys kaltas (nu cia mano subjektyvi nuomone
aisku), reikia ivertinti ir ziniasklaidos galias, tarkim jei
ziniasklaidoje butu smarkiai vyravus nuomone, kad kedys banditas, o Usas
ir Co - gerieciai - galbut tas santykis butu kitoks.....

--
MaRiUs
Kaunas