Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-30 11:17:16
"sonca" <anzelmas@matutis.lt> wrote in message
news:hre2im$p7h$1@trimpas.omnitel.net...
> Paaiškink kodėl GP išsireikalavo bylą iš kauno 3 kartus ir konstatavęs,
> kad Dar kartą kartoju neginu nei Kedžio nei Furmanavičiaus. Todėl plakatą
> pasidaryk kokį tik tai nori.

O ka keicia jei ash negaliu paaiskint? Man mitinge paaiskins, kas teisus, o
kas ne? Ir tikrai manai, kad buciau suprastas atejes i mitinga su plakatu
"Geda Furmanaviciaus - principingo kovotoju su narkodyleriais zudikui"?

> P.s. kodėl teisėjui mesti tokie kaltinimai (pedofilija) nebuvo tiriami
> pačio generalinio prokuroro ar jo pavaduotojų, tai juk teisėjas vienas
> aukščiausių valstybės pareigūnų ir tokie kaltinimai turi būti greitai ir
> nedviprasmiškai ištirti.

Manai, kad kiekviena skunda ant teisejo turi tirti generalinis prokuroras?
Jeigu ash dabar parasysiu, kad Venckiene - debile, tai shita mano zinute jau
pagrindas pradeti tyrima?