Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: BigM
Data: 2010-03-15 14:58:54
Nu tai čia tik tavo asmeninė nuomonė apie kokybę ir jos interpretaciją. O
visuotinai kokybė yra apibrėžiama kaip kliento lūkesčių patenkinimas.

Taigi apie ką ir kalba. Kad ir koks bus tų savybių geras mix'as, bet jeigu
jis neatitinka mano lūkesčių, tai iš mano pusės žiūrint šis
produktas/paslauga nebus kokybiškas.

Kiaušinių atveju, man gali būti poreikis/lūkestis, kad būtent kiaušinio
trynys būtų skystas ir tai laikysiu kokybės atitikimu nei priešingai, kur
tirštas trynys lyg ir natūraliai iš gamtos kokybinis rodiklis yra...