Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 11:11:31

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> parašė naujienų
news:hn7kdt$gh3$1@trimpas.omnitel.net...

> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
>>

> nu taigi rashe kad gaidys afigenas! ;)

Bet jis tikrai kazkoks pasiutes tas gaidys. Viena syki ejau su savo katinu
grybauti I miskeli salia tos motereles namu, tai anam parupo vistas
pavaikyti, kurios tusesi tarp pamiskes ir tvarto. Cia is kur buves ,kur
nebuves atvaro tas gaidys ir puola mano katina. Tas vargsas net nesuprato
kas vyksta ir tupi vietoje, o anas jam ant kupros sokineja. As nutariau
apginti savo katina ir pradejau begt link gaidzio, rekaudamas. Tai gal
galvojate, kad jis manes isisgando?Figushki - jis pasipute ir puole mane! As
ant jo, nes pamaniau,kad jis issigas ir nes kudasiu. Bet anam ne motais, kad
as didesnis ir varo tiesiai I mane. Ziuriu, kad geruoju cia nesibaigs ir
arba reiks gaidziui galva numusti su kokiu pagaliu arba varyt toliau nuo jo.
Gerai,kad pasirode seimininke ir su pintine ir ji nuvijo nuo musu.