Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: M20
Data: 2010-03-10 18:12:34
Dar va toks momentas..

Kadais viena laidele apie vistu augintoja ziurejau, katras augina
isiregistraves uki, turi spravkes, ir pardavineja klienturai is namu. Vis
dideja poreikis, reklamos jokios, kaip sakant is lupu i lupas.
Atseit augina be jokiu papildu, ka nukula, tuo lesina (vat kiek kartu
chemija puciami javai, kuriuos kula, tai analizes nebuvo). Na ir ten
visokios zoles dar, kokie nors malti gyvuliuku kaulai, skuros (irgi apie
kilme nepranesta).
Tai va tas zmogelis minejo, kad trynio spalva galima valdyt be problemu,
keiciant raciona. Atseit, daug stipresnis rodiklis yra koncistencija, arba
kaip cia pasakyt... trynio tirstumas. T.y. imusus kaimiska natur kiausa i
petelne, ir tryni pradurus pvz sakute, tai jis da niekur nebega, kaip medus
tasus, ir va cia rodiklis kad kiausas rimts, prisotintas. O parduotuvini
tryni pradurus, paleisti ji daug lengviau, kuo labiau vandenelis, tuo maziau
dvasingumo :)

tokia vat nugirsta istorija.