Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 11:49:35

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų
news:hn7phs$pmf$1@trimpas.omnitel.net...
> zmona su katinu vaziuodavo i miska prie upes. Buvo toks pusiau suo :)

Tai, kad katinai daugumoje ir yra tokie. Jie lyg ir bando apsimetsi
nepriklausomais, bet vis vien slankioja arti to zmogaus ,kuris juos
dazniausiai maitina. Todel , maniskis visada vaziuoja visur su manim, jei as
isvazineju I gamta ilgesniam laikui ir visada yra kazkur salia - pakviestas
vardu, greitai atsiranda, nes mano kad gaus esti. O kai buna sode, tai kaip
suniukas sekioja mano motina, kai ta eina I miska uogauti ar grybauti.