Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 11:57:34

"A&G" <laiskudeze@takas.lt> parašė naujienų
news:hn7pss$q8v$1@trimpas.omnitel.net...
> pasiseke jums su katinais, bo mano rekia kaip skerdziamas kai tik pajunta
> kad ji nesim per duris, tai net pas veterinara problema kelis simtus metru
> nuvezt, o kai kelis kart bandem i soda veztis tai dar ir apsikakoja is to
> streso, nors namie laksto pasisiauses ir megsta pulti is uz kampo

Pratint po truputi reikia, nes taip is niekur nieko istraukus ji I svetima
jam aplinka, tai ir issigasta. O ziurek po keliu tokiu bandymu, po truputi
pripranta ir tada reikalauja, kad kiekvienu kartu imtum ir ji I lauka.
Pastebejau, kad ziema maniskis nesitrindavo prie lauko duro, o dabar vis
dazniau pradeda tupeti prie ju. O greitai vel prades sokineti ant duru
rankenos - teks kiekvienu kart rakinti duris, nes atsidaro duris ,isbega I
laiptine ir tada turi lakstyti laiptais is paskos.