Tema: Re: Tosteris
Autorius: BigM
Data: 2010-03-15 15:18:32
Naudojam, periodiškai bet neypatingai dažnai.
Forminės duonos specialiai neperkam, tiesiog batoną ar duonos riekutę, jei
prireikia, ovalia dalim leidžiam žemyn ir ji tiesiog po kampu atsigula
tosteryje. Kai taip įkiši, tai ji neužstringa ir tiesiog su pirštu
iškrapštau (kartais atšokimo metu ir pati iššoka lauk).