Tema: Re: Tosteris
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-02 09:21:34

"pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> parašė naujienų
news:hmh5s2$lsu$1@trimpas.omnitel.net...
> vo, radau postą, radviliškio forminė :) taip va ir apsilankome norfoje
> egzotikos

Buvau savaitgali sveciuose pas drauga, kuriam stogas nuvaziavo ant duonos
kepimo namie (jam ir knygos ieskojau). Kol kas jis dar "tobulinasi" ja
kepdamas duonkepeje is ko ir duona gaunasi, mano supratimu, ne kiekvienam
valgytojui kasdieniam vartojimui tinkama, nors ir skani. As manau ,kad
Radviliskio kvietine formine duona man labiau priimtina, nei jo kepta ir
pagrindine tokio sprendimo priezastis ,kad ji yra preskesne, o t.y. - ji yra
maziau koloringa. Bet pilnai tikiu, kad ir duonkepeje galima iskepti
"dietisko" fasono duona ir tada nereiks eiti I Norfa :)