Tema: Re: Zoles ant palanges
Autorius: Jurga
Data: 2010-03-03 15:38:30
Na, tie, kurie sezoniai, rudeniop pakrato kojeles, o tie, kurie ir žiemą toliau auga, pernešami ant vidinių palangių, gėlių aš neauginu (tiksliau pasakius, jos pas mane neauga), tai vietos užtektinai. Be to, ne tiek ir daug tų vazonų lieka: nuo praeito sezono dabar yra likęs tik vienas krūmas habanero pipiro (paskutinis antro derliaus pipiras sirpsta, dar tuo pačiu nauji trečio derliaus žiedai žydi, bet jų apdulkinimu jau nebeužsiimu), vienas vazonas rozmarino ir du vazonai baziliko, šalavijai viduryje žiemos nusibaigė, mairūnai irgi panašiai...