Tema: Re: Zoles ant palanges
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-03-01 18:47:18
Bazilikai puikiai auga pavasarį ir vasarą, žiemą man nepavyksta jų išlaikyti.
Svogūnai - na čia paprasta, turbūt visi žino kaip prisiauginti laiškų.
Petražolės gerai auga iš šaknies. Galbūt galima ir iš sėklų, bet aš nebandžiau.
Krapų neverta auginti, labai jau skystai auga.
Rozmarinas ir lauras auga normaliai.
Čiobreliai (iš sėklų) auga dideliam vazone nuo praėjusio pavasario, vasarą stovėjo balkone, žiemojo kambaryje. Viskas gerai.
Dar daug kas augina visokio aštrumo pipiriukus.