Tema: Re: Pigus BaltarusiØkas ketus
Autorius: SMart
Data: 2010-02-20 11:03:33
Vat aš ir laukiu, kada Vilniuje nors vieną turgų pradės valdyti
marketingo pagrindus išmanantis žmogus .... Kada baigsis nesamoninga "2
tiekėjai 34 pardavėjai" strategija ... šiaip pastebėjau, kad
Kalvarijose dažnai apsiriboju bulvių-morkų-svogūnų nusipirkimu, o gaila
.... p.s. bulves, ir tas vakar pašalusias papirkau...

p.s. Gal kas galit patikslinti Ukmergės g. ūkininkų turgaus lokaciją ?