Tema: Re: Pigus Baltarusiškas ketus
Autorius: zukauskas
Data: 2010-02-19 20:56:21
buvau kalvarkej vakar, tai turgu galeciau pavadinti mazdaug 'rask meslo
kruvoi gruda', vienoi ukinei pardei apziurejau keleta cirviniu blynu
keptuviu kurios pasak pardavejos yra baltarusiskos , bet as tokiu senukuose
maciau - ten buvo parasyta ,kad kiniskos. ir tikrai ketum ten nekvepia.
abejoju ar indukcine suprastu ka uzdejai... O pats turgus durniu ieskojimas,
sudo kruva.