Tema: Re: Zoleliu arbatos
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-08 21:47:03
Mėta mėtai nelygu - įvairių jos rūšių yra.

Bet toj "tikroj" Lietuviškoj mėtoj (pipirmėtė rodos ji vadinasi?)
mentolio pakankamai daug. Kas ir kodėl vyram negerai, tai nežinau, o va
maitinančiom motinom nepatartina, stabdo pieno gamybą. Ir šiaip, aš
vienu savo gyvenimo etapu buvau "persigėrus" (keletą mėnesių geriau tokį
tipo "namų mišinį"), tai paskui porą metų į mėtas jokiam pavidale
pažiūrėt negalėjau :))

Visokie gėrimai kartą per mėnesį nesiskaito, taip galima bet kokias
žolelių arbatas gerti be žalos (ir kažkokios gydomosios naudos).