Tema: Re: Zoleliu arbatos
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-08 14:11:02

"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> parašė naujienų news:hkosq0$6n6Pats
arbatzoliu neturiu prisirinkes,
> bet ketinu pasiruosti savo reikmems ateityje. Todel klausimas ir iskilo.
> Zoleliu arbatas ragauju ivairiuose krastuose, pirktines joms neprilygsta..
> Yra mintis visai ju atsisakyti ir megautis tuo, ka duoda gamta. Kaip
> proteviai dare, kol nebuvo maGsimu :)

Tai ,tokiu atveju ruoskis siltajam sezonui ir besitusydamas upiu pakrantemis
ir pamiskemis tikrai prisirinksi ivairiausiu zoleliu,tinkamu arbatu gamybai.
Bet pats as naudoju labai siaura rata zoliu : avieciu stiebai,
ciobreliai,pipirmetes,jazminai, melisa ir meta.Ir tai ne del kazkokiu tai
gydomoju sumetiu, bet todel ,kad patinka man ju aromatas.Bet metas reiks
isbraukti is sio saraso - kazkodel tai vyrams ju nerekomenduojama vartoti.
Vienu metu paklausiau uosvienes patarimo,tai buvau pradejes "gydytis"
dilgeliu arbata.Gerai,kad laiku nutraukiau ta gydyma, perskaites internete
ka gydo dilgeles,o kam ju net negalima vartoti. Taigi, pries pradedant kazka
burti ta linkme, paieskok info apie vaistinius augalus.O info tikrai yra ir
ganetinai placiai viskas aprasyta.