Tema: Re: Zoleliu arbatos
Autorius: -o-o-
Data: 2010-02-08 16:57:42
As tai sita reikala perdaves profesionalams, todel geriu zolininkes Jadvygos
arbatas :) Buvau ir personaliai pas ja nuvaziaves, tai paruose man
asmeniskai, geriu geriu ir niekaip isgert negaliu, labai jau daug ten jos.
Tai jei tau reiketu kazkokiu konsultaciju sia tema, tai kas jau kas, bet ji
tikrai pakonsultuos profesonaliai.