Tema: Re: Risotto con sedano (virtuvės naciams neskaityti)
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-02-08 08:19:42
Viskas ten gerai pas tave Tomai. Risotto kaip ir plovas, jį galima kiekvieną
dieną skirtingą gaminti ir neišsisems recpetai. Yra visokių variantų ir
skystesnių ir tirštesnių. Netgi patys italai ir dapildami po truputy skysty
gamina ir per vieną kartą viską supildami gamina. Bet juk litofcai žino koks
rizotas yra tikriausias :) Svarbiausia Tomai malonumas, kurį apturi
gamindamas maistą ir meilė, kurią įdedi į gamybą... Tada patiekalas tiesiog
negali nesigauti skanus :)
A.
http://pozherukas.livejournal.com/