Tema: Re: Risotto con sedano (virtuvės naciams neskaityti)
Autorius: Budulis
Data: 2010-02-03 00:59:36
atsiprasau uz nemoksiskuma/kolukietiskuma,
bet ka visi randa tam ryziu ir priedu jovale ?
ne v abydu as cia.
bet niekaip nesuprantu risotto kaip maisto.
na skamba patiekalo uzvadinimas - mandriai...
ale vistiek mano supratimui nepasiekiama...
kaip ir avizinio kisieliaus gardumo nesuprantu.

na bet - "na vkus i cvet - druzei net"