Tema: Re: Skonio reikalas (ved.G.Shapiro) :(
Autorius: Glebas
Data: 2010-01-25 12:32:31
Jo laidas mačiau gal porą kartų, kai sirgdamas namie sėdėjau.
Na ką, nelabai jis man kaip vedėjas žiūrisi, bet čia gal aš kažkaip ne taip suprantu :) Nepatiko tas jo susižavėjimo reiškimas, parodantis kaip neįtikėtinai skanu bus ar jau yra :)
Jei apskritai apie tokias laidas, tai man kažkaip ir Oliverio nebuvo super vien dėl to, kad pusės to, ką jis ten vardino kaip ingredientus nesu net girdėjęs...
Šiaip bent jau man visai neblogai žiūrisi nepamenu kaip besivadinanti laida per rusišką TV kažkurią, kur tokia moteriškė gamina ir neužsičiaupdama mala liežuviu (poka vse doma gal)  :)