Tema: Re: Skonio reikalas (ved.G.Shapiro) :(
Autorius: pragäras
Data: 2010-01-25 12:17:04
nu kodėl - produktas masėms, o ne omnitel.gurmanams. mano durna galva, visai pusėtinas reikalas - profas vis tiek nežiūrės, o šaip supažindinimas su skirtingų šalių kulinariniais ypatumais sveikintinas. aišku, kaip visad norėtųsi, kad tai būtų kokybiškiau, bet yra kaip yra. jei kada sutiksiu, paklausiu, ko ne viską išverčia :)