Tema: Re: Ekologiskas/neekologiskas
Autorius: zukauskas
Data: 2010-01-22 14:19:12
o as gerai pamenu kaip kaime vasaras leisdavom ir EKOLOGISKAME ukyje
dirbdavom, zinau tikrai visas kaimas visas darzoves salietruodavo papolnoi
programe kitaip niekas neaugdavo. Tai dabar kai paziuri kaip rimti ukininkai
su rimtom mazinom graduoja tiksliai i tresia saikingai laukus anksciau gi
paimi saujele ir pei kiekvieno runkeluko ar bulbikes palieki. Ir valgyvavom
visi nes gi ne koks sudas o KAIMISKAS produktas !