Tema: Re: Ekologiskas/neekologiskas
Autorius: buran
Data: 2010-01-22 12:12:08
Kaip čia gražiai pasakyti :$
Ekologiškas produktas gali turėti valstybinės įstaigos išduotą pažymą
"ekologiškas", bet kitas dar ekologiškesnis produktas gali ir neturėti
tokios pažymos. Tai savaime neturėtų jo padaryti neekologišku.
Tiap, ant jo nebus galima uždėti antspaudo "ekologiškas", ar
pardavinėti perkybos tinkle "ekologiškos prekės", bet ekologiškas jis
bus!

Ir net jei bobutė neturi objektyvaus įvertinimo, kada jos dirvoje
kiaulės š virsta nitratai, bet pagal nusistovėjusias tradicijas gali
įvertinti, per daug ten š supilta ar neperdaug.

Nors aš ir neturiu patirties kiaulių auginime, bet manau, kad žmonės
auginantys kiaules sugeba tas srutas panaudoti neišpildami į upelį...

It happens that bzik formulated :