Tema: Re: Ekologiskas/neekologiskas
Autorius: bzik
Data: 2010-01-22 13:15:43
pas mane kaime srutomis buvo laistomi vaiskrumiai ir vaismedzxiai. Per ziema, kol gyvuliai tvartuose, kiekvienam krumeliui tekdavo sociai, nors sodas ~20a. Ar tai atsispindejo derliaus uzterstume, nezinau. Valgem ir nesukom galvos. Bulves kartais budavo pajuodusiu vidum, tai sakydavo, kad pertrestos.
Tad mano patirtis tokia, kad norint derliaus i zeme reikia kazka idet :), o jei nori tikrai ekologisko, tai tiketina, kad grausi pirsto storumo morka ar kiausinio dydzio bulve :) bent taip yra mano dirbamuose poroj aru, i kuriuos mesla reikia toli gabentis, o parduotuvinems trasoms pagailima