Tema: Re: Rugine duona duonkepej
Autorius: OoZe
Data: 2010-01-10 13:18:24
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:hg2hkv$k3f$1@trimpas.omnitel.net...

> Greiciausiai kaltas raugas (tiksliau, jo nebuvimas). "Rugine duona" tai
> dar nereiskia ta juoda lietuviska duona :) Salykas tai tik daugiau del
> spalvos (niors siek tiek skonio prideda).
>
> Sausas fermentinis raugas gal ir gerai, bet ar laiketes instrukciju?
>
> Esme, ta, kad tesla turi "isrugti". Tam jusu duonkepej turi buti funkcija,
> numatanti _bent_ 12 (geriau 16) valandu rugimo laika, t.y., uzmaisius
> tesla ji tam laikui "sustoja", palaikydama rugimui reikalinga temperatura,
> ir tik po to kepa. Jei jos nera, tai... blogai, nieko nebus, kepkit
> batonus geriau :)

oi netiesa :)

mano duonkepe skania juoda rugine duona, be jokiu specialiu 12/16val rugimo
laiko, su sausu raugu ir salyklu bei mielemis iskepa per nepilnas penkias
valandas. Viskas iskyla, rugsta ir t.t.

Taip taip taip - visas pastabas, kad tai nera tikra juoda duona - priimu :)

Taciau skonis - puikus. Spalva, kvapas - t.p.
Tarkime su kmynais ir medumi.

pagarbiai

Oz.