Tema: Re: Ruginė duona duonkepėj
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 15:08:36

"wytas" <ss@one.lt> parašė naujienų news:hg5ctd$flm$1@trimpas.omnitel.net...
> tai gal čia ir yra viena iš paslapčių - iškepus palaukti nemažai, nes kitu
> atveju kaip sakai: limpa prie peilio ir iš vaizdo naturaliai neiškepus
> pasirodė :)

As vakar orkaiteje kepiau duonele i kurios sudeti ieina moliugas, kuria
reklamavo Lidija Rasutis laidoje Bukime sveiki. Nezinau ar man kazkas
nesigavo, bet sitas gaminys man i duona ne kiek nera panasus - ganetinai
dregnas ir riebus + saldu.O cukraus as dejau gal 10 kart maziau , nei
rekoenduota recepte, o kas butu gavesi  jeigu buciau idejes tiek cukraus
,kiek rekomendavo pati Lidija - i butu gavesis saldus pyragas, bet jokiu
budu ne duona.