Tema: Re: Parduodama mesinio galvijo ekologiska mesa
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-14 16:39:38
Skirtumas, kaip turi būti ir kaip yra - buvo visais laikais ir visur.
Klausimas tik, kokio dydžio tas skirtumas...

Bet man nesuprantamas džiaugimasis tokiais faktais - jeigu nori
pasakyti, kad jis augina neekologiškai, o sertifikatus nusipirko.
Arba žmogaus apkalbėjimas, jeigu tiksliai nieko nežinai, ir tik tau taip
atrodo, kad...