Tema: Re: Parduodama mesinio galvijo ekologiska mesa
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-04 10:32:27
Jeigu sekei diskusijos eiga, galejai padaryt prielaida ,kad as snekejau ne
apie parduotuvine jautiena, kuri is tikro 95 % atveju yra karviena, o apie
tradiciskai kaime ir mesiniuose ukiuose uzaugintus mesinius jautukus. Todel
man kelia dideles abejones sito prancuzisko pavadinimo jaucio mesos kaina .
Keista, kad nepasisako Ruta.Ji gi daznai pasisao cia + ji gi gyvena Berlyno
centre ir garantuotai apsipirkineja prekybos centre. Drystu manyt, kad ir
pas juos jautienos ispjova kainuoja ne daugiau ,nei praso sitas ukininkas,o
ta jautienos ispjova tikrai bus ispjauta is labiau patikrintos mesos, nei
kad yra musu turguose ,parduotuvese ar pas ukininku turgeliu prekeivius.