Tema: Re: Parduodama mesinio galvijo ekologiska mesa
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-05 20:10:21
Na taip, tas "iš bagažinės" tikrai yra toks įtartinas momentas... Man
irgi pasirodė keista, kad tokią kokybišką mėsą pardavinėjantis žmogus
skelbiasi per internetą ir dar veža per visą Lietuvą. Realiai tai
tikriausiai pardavinėja nelegaliai - kasos čekiuko pirkėjai tai tikrai
negaus :) Bet jeigu jau iš ekologiško ūkio, tai gal bent sertifikatus su
savim vežiojasi ir gali pateikti tuo besidomintiems? Yra dar vienas
keistas momentas: parašymas, kad "mėsa ką tik ataušusi iš skerdyklos".
Kadangi skelbiantysis sako, kad mototoleris ne jo, tai gal tiesiog
klaida dėl neišmanymo, bet šiaip jau jautieną reikia brandinti, tiksliai
nežinau kiek, bet kokiu atveju keletą dienų.